Založ si blog

Pozývam Ľuboša Blahu do Petrohradu

Proruská rétorika neznamená proruská politika. Rovnako ako Ľuboš Blaha ani ja nie som nadšený z tých mafiánskych praktík, ktoré na Slovensko v posledných dňoch skúša banderovský kyjevský režim na čele s uzurpátorom a diktátorom Zelenskym. Rovnako ako Ľuboš Blaha aj ja som za to, aby Slovensko robilo politiku na všetky svetové strany, aby robilo mierovú politiku, aby robilo suverénnu politiku. Som za to, aby sme neboli jadrom Európskej Únie, ktorá trestá „neposlušné štáty“, som za to, aby sme neboli „hlboko ukotvení“ v obrannom vojenskom pakte, pre ktorého je nepriateľom každý, kto sa odmieta podvoliť jeho diktátu zrovnateľnému s terorom.


Rozhodol som sa preto Ľubošovi Blahovi (europoslancovi) poslať otvorený list, kde mu ponúkam moje kontakty v Petrohrade. Dúfam, že moju pomocnú ruku neodmietne a bude mať odvahu vycestovať so mnou do Petrohradu. Ja som tam bol tento rok už dvakrát a bol som tam reálne robiť to, o čom pán poslanec Blaha, ale aj jeho kolegovia Smeráci, Hlasáci, SNSáci a Petrovia doposiaľ iba rozprávajú a tieto svoje reči prezentujú ako Boris Kollár svojho času prezentoval 25 000 (ne)postavených bytov ročne. Z rečí sa občania nenajedia. Mimochodom, z Petrohradu pochádza aj Vladimir Putin.

Zdroj: FB Pavol Slota • DOMOV – Národná strana 
Otvorený list odoslaný na oficiálny email europoslanca (lubos.blaha@europarl.europa.eu) dňa 29.7.2024 o 16:13

Priatelia, a čo si myslíte Vy? Bude mať Ľuboš Blaha odvahu prijať moju ponuku?

Srbské memento pre Slovákov

05.09.2024

Memorandum k zahraničnopolitickému smerovaniu SR, ktoré 1.9.2024 spoločne podpísali Fico, Pellegrini a dočasne poverený Žiga, je naozaj iba pokus o manipulovanie a zavádzanie obyvateľstva SR cez ľúbivo-populistické kroky a verejné prejavy.

Fico, Pellegrini a Žiga sa hlboko ukotvili

03.09.2024

Podpis pro-EÚ a pro-NATO memoranda, ktoré 1.9.2024 podpísali premiér Fico, prezident Pellegrini a dočasne poverený predseda NR SR Žiga, určite nie je prejavom suverenity, ale akurát tak vyznaním koloniálnej poslušnosti a oddanosti Západu.

Fico odhalil potenciál slovenského zdravotníctva

06.08.2024

Práve na príklade Roberta Fica sme spoznali akým ohromným potenciálom naše zdravotníctvo skutočne disponuje a aké lekárske klenoty máme, tak by sme v takto nastavenom trende mali pokračovať. Máme nastavenú latku, vieme, že sa to dá, tak treba robiť všetko pre to, aby sme sa k tejto latke aspoň priblížili.

DEMDIS zmierenie občianske fórum

Aké občianske fóra nás priblížia k porozumeniu? A pôjde to, aj keď nás budú politici ignorovať?

08.09.2024 18:00

K zmiereniu slovenskej spoločnosti po atentáte na premiéra nedošlo a nespokojnosť sa hromadí. Pomôžu nám nové občianske fóra, aj keď ich politici budú ignorovať?

Lysá Poľana vetroň

Tragédia v Česku: Žiak leteckej školy v panike vyskočil z vetroňa, neotvoril sa mu však padák

08.09.2024 16:58

Polícia uviedla, čo sa podľa predbežných zistení pod tragédiu podpísalo.

Michal Šimečka

Podrží Hlas Šimečku? Susko: S otvorením schôdze pomôže, hlasovanie bude tajné. Dobrý politický obchod, hodnotí Kolíková

08.09.2024 16:39

Poslanci sa v utorok vrátia na riadnu schôdzu, na programe je viacero odvolávaní.

Branislav Gröhling

Učitelia nahrádzajú pyrotechnikov. Zhoršenie bezpečnostnej situácie spôsobila vláda, tvrdí Gröhling

08.09.2024 15:38

Opozícia zrejme navrhne na post predsedu parlamentu Františka Mikloška z KDH.

Pavol Slota

Slovensko je náš domov a musíme ho brániť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 36
Celková čítanosť: 161380x
Priemerná čítanosť článkov: 4483x

Autor blogu

Kategórie